Základní výrazy používané v online marketingu – I. část

První část ze série článků, ve které Vám přiblížíme základní pojmy, využívané ve světě online marketingu

SEO optimalizace

Význam samotné zkratky SEO lze do češtiny přeložit jako optimalizace pro vyhledávací mechanismy (search engine optimization). Různé vyhledávací mechanismy používají všechny vyhledávače – Google, Seznam, Bing atd. – na procházení a hodnocení všech stránek na webu. Tyto stránky jsou ukládány do databáze dle výskytu klíčových slov. Po zadání vyhledávacího dotazu uživatelem, vyhledávač nabídne sestavu stránek, které nejlíp splňují požadavky uživatele i s ohledem na jeho personální preference.

Cílem SEO optimalizace je používání různých technik k tomu, aby byla zlepšena pozice v přirozených výsledcích vyhledávání, ale aby zároveň uživatelům tyto stránky nabízeli unikátní obsah, přívětivé uživatelské rozhraní a přehlednou strukturu.

K SEO optimalizaci jsou využívány různé metody, které lze rozdělit na ty dle vyhledávačů povolené (etické) a nepovolené (neetické). Při výběru agentury pro SEO optimalizaci Vašeho webu doporučujeme dbát na to, aby metody, které agentura používá byly v souladu s pravidly. V opačném případě může dojít až k udělení banu (zákazu) a odstranění stránek z indexu vyhledávání.

Mezi povolené metody optimalizace patří například optimalizace nadpisů, popisků u obrázků, linkbuilding, relevantní a originální obsah, vhodné URL adresy a mnoho dalšího.

Kontaktujte nás

Další články z blogu

Naše služby

tvorba webových stránek v CMS systému WordPress

Tvorba webových stránek

Tvorba úspěšných webových stránek Kdo není online, jakoby nebyl Tvorba webu v CMS systému WordPress Proč potřebujete web stránku? V době, kdy si všichni všechno “googlují”

Kompletní online marketing

Komplexní online marketing Kompletní balík služeb v oblasti online marketingu – PPC reklama, sociální sítě a mnoho dalšího Efektivní digitální marketingová propagace Proč potřebujete online

Remarketing Google a retargeting Seznam

Remarketing Google a retargeting Seznam​ Zpětné oslovení návštěvníků Vašeho webu Přesvědčit nerozhodné, připomenout se těm, kteří zapomněli Proč potřebujete remarketing? Jistě jste si už všimli,