Návrh a realizace kompletní online marketingové strategie pro společnost Erbesi

Něco o Erbesi

Firma Erbesi se zabývá prodejem luxusního italského dětského nábytku. Společnost působí na českém, slovenském a rakouském trhu. V sortimentu Erbesi můžeme najít stylové kusy dětského nábytku v mnoha provedeních. Design je vždy podřízen bezpečí miminka a také se hledí na praktičnost a v neposlední řadě je zvýrazněn i luxus každého kousku.


Náš cíl

Cílem naší spolupráce se společností Erbesi je podle zadání klienta navrhnout a zrealizovat kompletní online marketingovou strategii s cílem navýšení prodejů. V plánu je také intenzivněji proniknout i na (pro klienta) zahraniční trhy, zejména český a rakouský.

Realizace

PPC - Od klienta jsme probírali PPC kampaně v síti Google AdWords, které ale nedosahovali požadované výsledky. Následovalo kompletní propracování a ladění kampaní, které poté začali dosahovat výsledků o několik desítek % lepších a z rozpočtu jsme nějaké to € dokázali i ušetřit.

Facebook – Fanpage Erbesi má na Facebooku poměrně velkou základnu uživatelů, kterým se stránka líbí. Stávající PPC kampaně na této sociální síti byli nesprávně cílené na okruhy uživatelů a také neměli správně (nebo vůbec) nastaveny cíle a strategii. Kampaně vytvořeny naší agenturou přinesli okamžite výrazně vyšší výsledky – a to při rozpočtu, který byl desetinový v porovnání s původní částkou vynaloženou na propagaci na Facebooku
Základní porovnání výsledků nových Facebook kampaní

SEO – kompletní SEO optimalizace stránek (z úvodu zejména slovenské verze) na úrovni jednotlivých produktů a kategorií. Analýza KW a jejich následná implementace do příslušných částí webu, linkbuilding, články na blozích třetích stran prostřednictvím PlaCla.cz a PlaCla.sk, analýza a vyhodnocování pozic v SERP prostřednictvím nástroje Collabim, tvorba mikrostránek a mnoho dalších metod.

Remarketing – pro společnost Erbesi jsme vytvořili remarketing do obsahové sítě Google a také dynamický remarketing na jednotlivé produkty. Tyto remarketingové kampané dosahují velice uspokojivých výsledků, zejména ve spojení s dodatečnými slevovými kampaněmi.

V pláně je ještě spousta dalších forem propagace a marketingu – zejména videoreklamy na YouTube, propagace na Instagramu, direct email marketing a mnoho dalších - i offline - marketingových aktivit.

Více informací o službě, která pomohla Erbesi uspět