Placená reklama ve vyhledávání (PPC reklama)

Placená reklama ve vyhledávání (dále PPC), je výsledek vyhledávání, který zobrazují vyhledávače (nejen) na prvních pozicích a obsahuje v rámečku nalevo slovo Ad nebo Reklama (podle jazyka vyhledávače). Za takový výsledek vyhledávání se už platí a je proto potřebné ho nastavit tak, aby na něj klikli co nejrelevantnější uživatelé. PPC je vhodné nejen pro eshopy, ale i pro weby nabízející služby.

Nejdůležitější je oslovení potenciálního zákazníka právě ve chvíli, kdy má o vaše produkty nebo služby zájem a aktivně je vyhledává. Právě to je možné dosáhnout kvalitní PPC kampaní. Jak vám s tím pomůžeme? Vytvoříme a nastavíme pro vás tyto placené reklamy (prostřednictvím Seznam Skliku a Google Adwords) tak, aby vám přinesli co nejvíc relevantních uživatel, a teda víc objednávek a prodejů. O PPC kampaně budeme pečovat a aktualizovat je tak, aby se vaše investice do PPC vrátila několikanásobně.

Kolik vás to bude stát? Protože každý web je jiný a vyžaduje individuální přístup, neexistuje přesná sazba, kterou bychom si účtovali za naše služby. Určitá část Vaší investice bude potřebná na samotnou reklamu – přesný rozpočet si stanovíte na úvodní konzultaci, která je samozřejmě ZDARMA. Po přesné specifikaci vašich požadavků vám bude na míru vypracována cenová nabídka, kde se podrobně dozvíte, jaké náklady na PPC můžete očekávat.

Podrobnější informace o PPC

Pro koho jsou PPC kampaně vhodné?

  • Nelze říct, že se PPC kampaně vyplatí pro úplně každý web. Zároveň je však možné tvrdit, že počet těchto webů (pro které se PPC nevyplatí) je minimální. Provedeme analýzu Vašeho webu a také Vaší konkurence abychom zjistili, jestli jsou právě PPC kampaně ideální formou propagace Vašeho podnikání na internetu.
  • Reklama typu PPC zajistí okamžité zvýšení uživatelů = návštěvníků webu. Takto získaní uživatelé mají k tomu, aby se stali Vašimi zákazníky nejblíž. Aktivně totiž vyhledávají produkty nebo služby, které Vaše společnost nabízí a propaguje.
  • PPC je vhodné pro všechny e-shopy a weby nabízející služby.
  • Tento typ reklamy je možné použít jak pro nové weby - pro rychlé zvýšení návštěvnosti, tak i pro propagaci zavedených webů - jako podpora prodeje výrobků či služeb.
  • Ve většině případů se jedná o nejefektivnější možnou formu reklamy vůbec.

Jak probíhá PPC kampaň ve vyhledávání?

  • Ze všeho nejdřív je potřebné stanovit cíle, které chcete ve spolupráci s námi dosáhnout. Pro tyto účely je nejlepší osobní schůzka, kde společně stanovíme cíl a strategii k dosažení cíle.
  • Společně stanovíme, které konkrétní produkty nebo služby budeme pomocí PPC kampaní propagovat.
  • Porovnáme Vaše podnikání s konkurencí a navrhneme optimální strategii online prezentace Vaší společnosti prostřednictvím placené reklamy ve vyhledávání Seznam a Google.
  • Výsledky kampaní pečlivě sledujeme, vyhodnocujeme a optimalizujeme. Je důležité, aby PPC reklamy vydělávaly.

Proč zvolit správu PPC kampaní od nás?

  • Za svou prací si stojíme. Výsledky garantujeme.
  • Každý měsíc od nás dostanete přehledný a jednoduše čitelný report, kde rychle zhodnotíte naši práci a přínos pro Vás.
  • Reklamy cílíme co nejpřesněji na maximálně relevantní uživatele. Díky tomu mají naše reklamy vysoký výkon při zachování příznivé ceny za proklik pro klienta.
  • Na optimalizaci kampaní neustále pracujeme. Je pro nás nejvyšší prioritou, aby kampaně ve vyhledávání klientovi peníze vydělávaly a ne je utrácely.
  • Poskytujeme férové podmínky spolupráce.

Které metody využíváme?

  • Analyzujeme a vyhodnocujeme jak konkurenci, tak i samotné stránky klienta, abychom navrhli optimální strategii prezentace ve vyhledávání Google a Seznam.
  • Provádíme také audit a optimalizaci stávajících PPC reklamních kampaní s důrazem na detail a návratnost investice.
  • Využíváme všechny dostupné metody propagace na internetu. Jak samotné PPC inzeráty ve vyhledávání Google a Seznam, tak bannerovou reklamu v obsahové síti, remarketing, a jiné.
  • Správou kampaní dlouhodobě zajistíme minimalizaci nákladů při zachování zisku. Cílem je zabezpečit požadovanou míru nákladů na kampaň v poměru k obratu z reklamy. Míra prokliku nebo počet zobrazení kampaně nejsou nejdůležitějšími ukazovateli.
  • Pravidelně provádíme analýzy a vyhodnocování používaných metod, abychom Váš rozpočet mohli investovat jenom do těch kampaní, které Vám přinášejí zisky.

Komu jsme již pomohli uspět?


Od úspěchu Vás dělí jen krok - kontaktujte nás

Neváhejte nás kontaktovat s jakýmkoliv dotazem nebo si rovnou domluvte konzultaci zdarma.