Využijte nyní kredit až 8500 Kč na reklamy Google – zjistit více

Firemní profil na Instagramu

Jednou z nejpopulárnějších sociálních sítí je v současné době i Instagram. V České republice má již více než milion uživatel, přičemž přibližně polovina z toho je aktivní na denní bázi.

Jak ale využít Instagram na přesměrování uživatel na Vaše web stránky? Zde najdete dva nejjednodušší způsoby.

Nejjednodušším způsobem, jak přesměrovat uživatele z příspěvku, který jste přidali, je jednoduchá fráze: „Pro další informace klikněte na link v našem bio“ – nebo něco podobné. „Bio“, neboli Váš životopis na Instagramu, je prostor, kde můžete link měnit libovolně často. Například, chcete-li propagovat nový produkt, přidáte příspěvek s fotografií produktu. Pod produktem však neuvedete podrobnější info, ale uvedete výše zmíněnou frázi a zbytek najdou uživatelé právě na Vašem webu. Nevýhodou však je, že pokud se uživatel podívá na starší příspěvky, kde máte „Klikněte na link v našem bio“, tak pro tyto příspěvky již nebude link v bio aktuální.

Reklamní kampaň na Instagramu

Další jednoduchý způsob, jak dostat uživatele na Váš web prostřednictvím Instagramu jsou reklamní kampaně. Na rozdíl od organických příspěvků, se dá na reklamu na Instagramu kliknout. Stačí kvalitní a poutavá reklama, jeden klik a máte uživatele na webu. Tyto reklamy jsou spravovány přes Facebook Business Manager – to znamená, že máte možnost velice přesně cílit – podle pohlaví, věku, rodinného stavu, pracovního místa, dosažené úrovně vzdělání, lokace, zájmů a mnoha dalšího.

Obsah článku

Další články
jak podporit prodej na eshopech
E-shopy

Podpora prodeje na e-shopu

Každý provozovatel e-shopu se již jistě někdy zamýšlel nad tím, proč a jak zvýšit prodej na svém webu. V tomto článku naleznete několik rad a postupů, které by Vám v tom mohli pomoct.

Číst více »
Naše služby

Rychlý kontakt

Spojte se s námi! Rádi zodpovíme Vaše dotazy a poskytneme další informace.

Chcete info ihned? Zavolejte mi