4+1 důvodů, proč by Váš business potřebuje virtuální prohlídku

Přemýšlíte o virtuální prohlídce Vaší firmy ale nevíte, zda to pro Vás bude přínosem? Přečtěte si několik výhod, které může Vašemu businessu přinést virtuální prohlídka

Dostupnost 24/7

Prodáváte byt či dům? Máte showroom, autosalon nebo vzorkovou prodejnu? Pak je pro Vás velkou výhodou, že virtuální prohlídky jsou dostupné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Nemusíte tedy Vaše zákazníky omezovat otevíracími hodinami, víkendů či svátky nebo nepříznivým počasím. Mohou si Vaše produkty prohlédnout kdykoliv z pohodlí domova a Vy tak získáte náskok před konkurencí!

Důvěryhodnost businessu

Důvěra mezi Vašim zákazníkům a Vaší firmou je velmi důležitá. Pokud Vaší firmě zákazník nedůvěřuje, s vysokou pravděpodobností u Vás neprovede nákup. Jak Vám s tím může pomoci virtuální prohlídka?
Virtuální prohlídkou zákazníkovi ukazujete firmu takovou, jaká je a tím přinášíte do obchodu transparentnost. Máte výrobní halu s desítkami strojů? Skvělé! Ukažte to světu prostřednictvím virtuální prohlídky. Zákazník tak okamžitě pochopí, že jste silný a spolehlivý obchodní partner.

Virtuální prohlídky generují organický dosah

V dnešní době mnoho lidí využívá mapy (ať už aplikaci v telefonu / tabletu nebo na počítači) pro vyhledávání hotelů, restaurací, kaváren, obchodů a mnoha dalších služeb. A právě zde se ukazuje jako velká výhoda, když Váš business má virtuální prohlídku, která je navíc propojena s Google Maps. Google chce ve svém vyhledávání (zjednodušeně) uživatelům zobrazit co nejlepší a nejrelevantnější výsledky. No a vzhledem k tomu, že virtuální prohlídky jsou mezi uživateli oblíbené a generují vysokou interakci (více v dalším bodě) je poměrně vysoká pravděpodobnost že Vašemu businessu virtuální prohlídka pomůže dostat se ve vyhledávání před konkurenci.
Samozřejmě, nestačí “zavěsit” virtuální prohlídku do map a čekat příliv zákazníků. Jedná se však o velmi efektivní metodu, která Vám může pomoci v těsném konkurenčním souboji získat výhodu.

Virtuální prohlídky zvyšují interakci

Co to vlastně znamená? V dnešní době má web stránku nebo profil na sociální síti se skvělou grafikou, fotkami či dokonce videi už téměř každá firma. Naopak virtuální prohlídka je pro mnoho lidí něco, s čím se v běžné praxi nesetkávají a na co narazí dříve sporadicky. I proto se stále jedná o obsah, jehož publikací (ať už na webu, sociální síti nebo přímo v Google Maps) dokážete svého zákazníka nejen zaujmout, ale také udržet jeho pozornost. A to je skvělý základ pro další práci se zákazníkem – díky propojení dalších elementů s virtuální prohlídkou lze uživateli prezentovat například jídelníček, detailní fotografie produktu či jakékoliv další informace.

+ Bonusový tip: Pro našeho klienta působícího v oblasti nemovitostí jsme (mimo jiné) vytvářely dvě velmi podobné kampaně na Facebooku. Lišily se od sebe použitou kreativní – grafikou či fotkou, kterou koncový uživatel vidí a vnímá. V jedné kampani byla použita klasická fotka s grafickými prvky a v té druhé 360 ° panoramatická fotografie. A výsledky byly zajímavé – klasická kampaň dosahovala cenu za interakci na úrovni 1,55 Kč. To znamená, že za investovaných 1000 Kč do této kampaně klient získal 645 interakcí s příspěvkem.
Naproti tomu Kreativa s 360 ° panoramatickou fotografií dosáhla výsledku 0,84 Kč za interakci, což znamená, že za investovaných 1000 Kč klientovi přinesla 1190 interakcí.

Kvalitní obsah ve spojení s virtuální prohlídkou či 360 stupňovými panoramatickými fotografiemi Vám tak může dokonce pomoci snížit náklady na marketing.

Kontaktujte nás

Další články z blogu

Naše služby

Webová – digitální analytika

Webová – digitální analytika​ Poznejte své zákazníky Chování zákazníků a výkonnost webu pod drobnohledem Proč potřebujete webovou analytiku? Aby se dal dělat online marketing nebo

PPC reklama ve vyhledávání

PPC reklama Google Ads, Bing Ads a Sklik Oslovte své potenvciální zákazníky právě ve chvíli, kdy Vás hledají! Správa, tvorba a optimalizace PPC kampaní Google

tvorba webových stránek v CMS systému WordPress

Tvorba webových stránek

Tvorba úspěšných webových stránek Kdo není online jakoby nebyl Tvorba webových stránek v CMS systému WordPress Proč potřebujete web stránku? V době, kdy si všichni všechno